• Szybka wysyłka

  • Wiele promocji

Warunki zakupów - regulamin

UWAGA!!

Informujemy, że od dnia 16.03.2020r. w związku z pandemią COVID-19 nasz sklep pracuje tylko w trybie realizacji zamówień online. 

Wszystkie zamówienia internetowe będą na bieżąco wysyłane. Paczki są pakowane w  bezpieczny sposób z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych i nie stanowią zagrożenia dla adresata.

Jeżeli są Państwo zainteresowani dostawą do paczkomatu, prosimy o wpisanie w okienko komentarza w trakcie składania zamówienia danych określonego paczkomatu (kod oraz adres). 

UWAGA !!

Zgodnie z nowymi regulacjami w zakresie wystawiania faktur do paragonów przewidzianymi art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520), które weszły w życie od 1 stycznia 2020 r., jeżeli nabywca dokonuje zakupu jako podatnik, a nie jako konsument,  powinien o tym fakcie poinformować sprzedawcę w momencie dokonywania zakupu.

Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości zamiany go na fakturę VAT.

Podstawa prawna:

- ustawa z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520).

Sprzedającym jest:

FUH "CAISSA" Jerzy Zezulkin

ul. 22 Lipca 1807 12 C

67-120 Kożuchów

NIP: 925-172-74-54

REGON: 977897172

I. Zamawiać można:

telefonicznie: 503 130 014; 509 983 593 (zamówienia hurtowe); 507 033 928 (księgowość) , w godzinach: 10.00-16.30

Internet: www.szachysklep.com.pl

e-mail: sklep@caissa.pl

lub pisemnie pod adres: FUH ”CAISSA” ul. 22 Lipca 1807 12c  67-120 Kożuchów

Przyjęcie zamówienia zostaje potwierdzone telefonicznie lub przez e-mail

Adres magazynu: FUH "CAISSA" Jerzy Zezulkin, ul. 22 Lipca 1807 12 C, 67-120 Kożuchów

II. Dostawa towarów:

Towar na terytorium kraju jest dostarczany za zaliczeniem pocztowym lub po przedpłacie. Każdy zakup jest potwierdzany paragonem fiskalnym ( na życzenie faktura VAT). Dla urzędów i szkół publicznych jest możliwość wystawienia faktury VAT na przelew z terminem płatności. Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera pocztowego POCZTEX oraz firm kurierskich InPost lub DPD.  Towar za granicę wysyłamy tylko po przedpłacie. 

Towar na terytorium kraju jest wysyłany w cenach, podanych w Warunkach zakupu oraz w formularzu podczas składania zamówienia. Koszt przesyłki ( na terytorium RP):  pobraniowo - 20,00 zł; po dokonanej przedpłacie - 16,00 zł (paczka) lub 12,00 ( list polecony, zawartością którego może być 1 lub 2 książki, nie szachy). Koszt wysyłki zagranicznej oblicza się po dokonanym zamówieniu i jest uzależniony od wagi i kraju docelowego.

Towar zostaje wysyłany w ciągu 3 dni roboczych, następujących po dniu otrzymania zamówienia przy przesyłce za pobraniem lub otrzymania należności za zamówiony towar + koszty przesyłki przy zamówieniu z przesyłką po przedpłacie. Realizacja zamówień od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00.

Przebieg realizacji zamówienia można śledzić na swoim koncie. Statusy : W trakcie – zamówienie zostało złożone; PayU: w trakcie – zamówienie zostało złożone, jako metoda płatności wybrana opcja PayU, ale wpłaty nie dokonano; Przetwarzanie – zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest przygotowywane do wysyłki; PayU: Zapłacone - zamówienie zostało złożone i opłacone poprzez PayU; Anulowane – zamówienie zostało anulowanie; Wysłane częściowo – zamówienie zostało zrealizowane częściowo, produkty chwilowo niedostępne będą dosłane na koszt firmy; Wysłane – zamówienie zostało wysłane w całości. Numer przesyłki, link do śledzenia przesyłki i numery do kontaktu w sprawie przesyłki są wysyłane SMS-owo poprzez firmę kurierską POCZTEX. Jeżeli Klient nie podał numeru telefonu komórkowego informacje o przesyłce nie zostaną do niego wysłane.

Informujemy że w związku z dużą ilością oferowanych produktów, nie zawsze produkty są dostępne natychmiast. Niektóre produkty sprowadzane są tylko na zamówienie, okres oczekiwania w tych przypadkach wynosi około 2 tygodni, książki w języku rosyjskim - około 1 miesiąca.

W razie braku zamówionego towaru w magazynie, zostaną Państwo o tym poinformowani, zostanie również podany spodziewany termin dostawy.

Towar za granicę jest wysyłany po wcześniej uzgodnionej przedpłacie. Koszty wysyłki zgodnie z taryfą Poczty Polskiej.

W przypadku kupującego będącego przedsiębiorcą zgodnie z art. 548 kodeksu cywilnego § 1. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.

UWAGA!!!

W przypadku dostarczenia przez Firmę Kurierską USZKODZONEJ paczki prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości. Jeżeli zawartość paczki ( zakupiony przez Państwo towar) jest również uszkodzony prosimy o złożenie reklamacji U KURIERA! Jest to wyłączna podstawa do przyjęcia reklamacji i wymiany towaru.

III. Przedpłata za towar

Przedpłatę za zamówiony towar można dokonać na niżej podane konto.

FUH CAISSA

Konto: MBank

nr 64 1140 2004 0000 3502 3577 7836

Dokonując przedpłaty, w tytule wpłaty prosimy podawać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Podawanie innych jakichkolwiek informacji typu tytułów książek, autorów, nazwy towarów itd. utrudnia obsługę klienta i powoduje opóźnienia w realizacji zamówienia.

Przedpłatę można dokonać również za pomocą systemu PayU (natychmiastowy przelew bankowy lub płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard)

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Towar zostaje wysłany najpóźniej na trzeci dzień roboczy po otrzymaniu przedpłaty.

Dostępne formy płatności: 

Karty płatnicze: 

- Visa 

- Visa Electron 

- Mastercard 

- MasterCard Electronic 

- Maestro” 

IV. Ceny katalogowe, gwarancja.

Ceny podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT.

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Towary w cenach promocyjnych mogą posiadać wady nie stanowiące przeszkód w ich prawidłowym użytkowaniu.

Każdy, zakupiony w sklepie, towar posiada gwarancję 24 mies. w przypadku zakupu dokonanego przez Konsumenta tudzież 12 mies. w przypadku zakupu dokonanego przez podmiot inny niż Konsument (zakup dokonany "na fakturę"). W przypadku braku karty gwarancyjnej producenta, gwarancją jest dowód zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.

Faktury VAT są wystawiane wyłącznie na pisemne życzenie Klienta (e-mail, fax, poczta), po każdym zakupie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 22 grudnia 1999 r. wraz z późniejszymi zmianami.

V. Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KLIENT może skorzystać z dowolnego wzoru formularza odstąpienia od umowy. 

4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 

5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części.

6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: sklep@caissa.pl

8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru od KLIENTA, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. 

10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. SPRZEDAWCA nie przyjmuje paczek pobraniowych oraz wysłanych na koszt SPRZEDAWCY.

12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Zwracany Produkt powinien być nieużywany, a na pewno nie nosić śladów użytkowania, w stanie niezmienionym i nienaruszonym. Programy szachowe na płytach CD/DVD powinny być w oryginalnym, nienaruszonym stanie, foliowane i nieotwarte. Do zwracanego produktu należy dołączyć: pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy oraz paragon (lub oświadczenie o jego braku). 

13. UWAGA! Prosimy o staranne pakowanie odsyłanych rzeczy. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem uszkodzenia podczas zwrotu, korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia towaru SPRZEDAWCA będzie mógł w takim wypadku pomniejszyć zwrot ceny produktu o tyle, o ile zmniejszyła się wartość rzeczy lub na życzenie KLIENTA odesłać towar w takim stanie, którym dotarł do SPRZEDAWCY.

14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

15.  Przedpłaty za zamówienia, które nie doszły do skutku, są zwracane przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. Sklep nie wysyła pieniędzy przekazem pocztowym.

16. W przypadku zwrotu paczki z powodu błędnie lub niekompletnie podanego przez KLIENTA własnego adresu ( adresu odbiorcy), koszt przesyłki w obie strony nie podlega zwrotowi.

VI. Reklamacje wad PRODUKTÓW.

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad.

2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.

3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. 

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym. 

Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: 

a) wymiany towaru na nowy;

b) naprawy towaru; 

c) obniżenia ceny; 

d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: 

a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; 

b) charakter wady – istotna czy nieistotna; 

c) to, czy towar był wcześniej reklamowany.

6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: 

a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY 

albo 

b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.

7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.

9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania w przypadku zakupu dokonanego przez Konsumenta  tudzież 1 roku w przypadku zakupu dokonanego przez inny podmiot ("na fakturę"). Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio, wysyłać listem poleconym lub na adres e-mail sklep@caissa.pl. Dla sprawności procedury gwarancyjnej uprzejmie prosimy o upewnienie się czy pismo reklamacyjne zostało doręczone. 

11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: 

a) naprawy towaru, 

b) wymiany towaru na nowy,

c) obniżenia ceny towaru, 

to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

12. Towar gratisowy nie podlega reklamacji.

13. Reklamowane PRODUKTY KLIENT powinien odesłać na własny koszt wraz z informacją o przyczynie reklamacji, dowodem zakupu oraz wskazaniem kosztów przesyłki i numeru konta do ich zwrotu na adres: FUH CAISSA ul.22 Lipca 12C 67-120 Kożuchów.

VII. Przetwarzanie danych osobowych

FUH Caissa jest administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dla ułatwienia, dalej będziemy posługiwali się skrótem „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”), w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi. Dane osobowe to wszelkie informacje, które mogą identyfikować, na przykład Twoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres do doręczenia Ci zakupów zrobionych w Sklepie Internetowym. Kiedy w poniższym dokumencie odwołujemy się do terminu „przetwarzać” albo „przetwarzanie”, mamy na myśli wszelkie czynności i operacje wykonywane na Twoich danych osobowych (np. ich przechowywanie czy analizowanie na potrzeby świadczenia Ci usługi).

Dane osobowe udostępnione przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia i wymogami prawa, a w szczególności z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Sklep nie sprzedaje, nie przekazuje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim. Wyjątkiem jest: zgoda lub życzenie Klienta lub żądanie uprawnionych na podstawie prawa Organów Państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.

Dostęp do danych Klientów posiadają tylko pracownicy Sklepu. Dane te przechowywane są na serwerach, zapewniających im pełne bezpieczeństwo.

Każdy użytkownik może zażądać: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania (modyfikacji), weryfikacji lub usunięcia swoich danych ze strony Sklepu jak również ograniczenia ich przetwarzania oraz przeniesienia na inny podmiot.

Ponadto każdy użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych. 

Aby skorzystać z powyższych uprawnień, użytkownik powinien wysłać stosowną informację na adres sklep@caissa.pl 

Administrator wykona żądanie użytkownika niezwłocznie. Usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone usługi i skutkować będzie prawdopodobnie uniemożliwieniem wykonania tych usług w sposób prawidłowy. Użytkownik powinien zdawać sobie sprawę z tego, że jego dane przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia oraz dostarczenia mu spersonalizowanej informacji handlowej.

VIII. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM / POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży.

3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:

3.1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

3.2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

4. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone:

4.1. pisemnie na adres: ul. 22 Lipca 1806 12C, 67-120 Kożuchów;

4.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@caissa.pl

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy

IX.  Postanowienia ogólne

Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.

Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.