Składany zestaw magnetyczny 2 w 1: SZACHY + WARCABY 35 cm (S-233)
Świetny, podróżny, składany zestaw dwóch gier: SZACHY i WARCABY w wersji magnetycznej!
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
ZESTAW SMART 1 - zestaw do transmisji elektronicznej.
Zestaw stworzony z myślą o użytku profesjonalnym w ciągu szachownic (na turniejach, w klubach etc.)
Zawiera:
- szachownicę elektroniczną DGT SMARTBOARD
- figury drewniane DGT TIMELESS
- zestaw połączeniowy (tzw. zestaw kabli bocznych)
Drugie wydanie pierwszej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 36,9 zł
Podręcznik kombinacji szachowych dr. Tarrasha to unikalna pozycja, która powstała w oparciu o fragment pracy
Siegberta Tarasha - „Gra w szachy” traktujący o kombinacjach.
W przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku pozycji o kombinacjach jest nie tylko ich zbiorem,
ale także opisuje mechanizmy kombinacji oraz wyjaśnia je. Dzięki temu staje się niepowtarzalna i przydatna na każdym etapie rozwoju.
Książka jest przeznaczona dla szachistów od V do II kategorii, chociaż niektóre jej fragmenty przydadzą się także szachistom I kategorii.
SPIS TREŚCI:
005 Przedmowa
007 Wstęp
011 Rozdział 1. Podwójne uderzenie
027 Rozdział 2. Związanie
045 Rozdział 3. Atak z odsłony
051 Rozdział 4. Nie broniona figura
055 Rozdział 5. Usunięcie obrony
060 Rozdział 6. Pozorna obrona
064 Rozdział 7. Zamykanie gońca
066 Rozdział 8. Łapanie hetmana po wzięciu na b2 (b7)
068 Rozdział 9. Atak na punkt f7 (f2)
070 Rozdział 10. Atak pionem „f”
072 Rozdział 11. Odsłonięcie pozycji króla
076 Rozdział 12. Rozbita pionowa pozycja roszady
080 Rozdział 13. Gdy pion h3 (h6) jest obiektem ataku
083 Rozdział 14. Atak po linii „f"
087 Rozdział 15. Atak po linii „g” (lub „b”)
094 Rozdział 16. Atak po linii „h” (lub „a”)
105 Rozdział 17. Dwa gońce przeciw pozycji roszady
107 Rozdział 18. Niebezpieczeństwa związane z długą roszadą
108 Rozdział 19. Mat Beniowskiego
111 Rozdział 20. Mat na 1. (8) linii
118 Rozdział 21. Wieczny szach
119 Rozdział 22. Wieża na otwartej linii pionowej i na 2.(7) linii
129 Rozdział 23. Działanie liniowych figur przez nieprzyjacielskie figury
131 Rozdział 24. Wolny pion
139 Rozdział 25. Daleko wysunięte piony
143 Rozdział 26. Gdy pion c6 (c3) jest obiektem ataku
145 Rozdział 27. Gdy pion b6 (b3)
149 Rozdział 28. Trochę rad
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
DGT 1002 to najprostszy z dostępnych na rynku zegarów szachowych z opcją "BONUS" (dodawanie czasu za wykonane posunięcie). Jest niezwykle łatwy w obsłudze i bardzo przyjemny w użyciu. Wystarczy nacisnąć + lub -, aby ustawić pożądany czas.
Ze względu na niewielki rozmiar zegara, można go postawić przy samej szachownicy nawet nawet na małej przestrzeni na stole.
Wymiary zegara:
• długość 155 mm,
• szerokość 42 mm,
• wysokość 60 mm.
DGT 1002 pracuje na tylko jednej baterii (dołączonej do zestawu).
Na zegar udzielana jest 2-letnia gwarancja.
Doskonały zegar w prostej formie, prosty w obsłudze z dużym, czytelnym wyświetlaczem - idealny dla każdego gracza.
Polecany dla szkół i klubów szachowych.
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
Czapka zimowa z szachowymi motywami.
Piękna, ciepła czapka zimowa z przyjemnego w dotyku materiału, wyszyta wewnątrz polarem to wspaniały prezent na Mikołajki lub inną okazję, ale także świetne uzupełnienie dziecięcej (i nie tylko garderoby). To niebanalny dodatek, który przełamie i rozweseli każdą stylizację.
Wymiary:
Szerokość: 25 cm (obwód 50 cm)
Głębokość: 20 cm
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - Wiśniowe
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna wiśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
Figury szachowe drewniane nr 4 to figury o klasycznym, turniejowym kształcie.
Szachownica turniejowa nr 4 składana na dwa została wyprodukowana przy użyciu metody wypalania, dzięki czemu zyskała efektowny i oryginalny wygląd. Jest to wyjątkowa, a przy tym klasyczna szachownica w kolorze mahoniu. Wewnątrz kasetki znajdziemy plastikową wkładkę na figury.
Zestaw idealnie nadaje się zarówno na prezent jak i do własnego, profesjonalnego użytku. Będzie wspaniałym narzędziem treningowym dla dzieci. Przez swoje wymiary będzie wygodny i poręczny dla dziecięcej ręki, ale przy tym, w przeciwieństwie do mniejszych szachów wciąż bardzo przejrzysty i klarowny.
Dzięki temu, że szachownica jest składana i można w niej schować figury zestaw jest prosty w użyciu i transporcie, a także zabiera niewiele miejsca w przestrzeni domowej.
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - CZEREŚNIOWE
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna czereśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
Kompletna edycja książek z serii WESOŁE SZACHY wydana w jednym podręczniku.
Ten kompleksowy podręcznik dla najmłodszych szachistów zawiera nie tylko wszystkie 3 części "Wesołych Szachów, ale także część 4 - czyli całkowitą nowość, dotychczas nigdy nie wydaną!
Kompletny zestaw dwóch części książki Mistrzowie Polski w Szachach obejmujący biografie polskich szachistów grających w latach 1926 - 2021r.
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Najnowszy zegar renomowanej holenderskiej firmy DGT!
Zegar idealny dla szkół i klubów szachowych!
Zegar DGT 1001 ma duży, przejrzysty wyświetlacz ( 11,5 x 2 cm), jest prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie.
Największą jego zaletą jest jednak cena - dużo niższa niż cena większości dostępnych na rynku zegarów.
Możliwość różnych ustawień oprócz tempa gry z dodawaniem czasu.
Wymiary: 15,5 x 6 x 4 cm
Zegar zasilany jedną bateria ( paluszek AA). Bateria w komplecie.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 1477 zł
Pięknie zaprojektowany nowy komputer szachowy z niezwykle dokładnymi czujnikami dotykowymi, które bez trudu rejestrują ruchy.
Zestaw posiada akumulator, wyświetlacz, intuicyjne ustawienia w wielu językach (w tym język POLSKI) i obciążane plastikowe szachy. Ruchy komputera są wskazywane przez unikalne okrągłe diody LED.
Jego największą zaletą jest adaptacyjny inteligentny program szachowy, który automatycznie dostosowuje się do siły gry, aby zawsze mieć odpowiedniego partnera do gry.
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom zamkniętym i pół zamkniętym Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej. Autor celowo ominął większość systemów z nieprzyjętego gambitu hetmańskiego, które w zasadzie powinny być obowiązkowe w repertuarze debiutowym zawodnika rozpoczynającego partię posunięciem 1.d2-d4.
Szachy drewniane
Wymiary: 270 x 470 x 50 mm
Król: 85 mm
Waga: 1,1 kg
Puchary drewniane w kształcie figur szachowych w dwóch kolorach. Skoczek, wysokość 24,5 cm, średnica podstawy 9,5 cm, wysokość podstawy 2,5 cm, waga: 0,6 kg
Puchary są idealne na nagrody dla dzieci w turniejach szachowych.
Firma CAISSA jest producentem szachowych pucharów drewnianych.
Istnieje możliwość hurtowego zakupu niniejszych pucharów.
W sprawie zakupu hurtowego prosimy o kontakt mailowy: juzez@go2.pl lub telefoniczny: 509 983 593
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
Tytuł oryginalny: Тренировка игры в эндшпиле
Wydawca: Дорофеева Анна Геннадьевна, 2018
Ilość stron: 208
Autorzy: Станислав Новиков, Станислав Фокин
język wydania: rosyjski
oprawa: twarda
format: 17x24 cm
ISBN: 9785907062016
Końcówki to jedna z najtrudniejszych do nauczenia się części gry w szachy. Autorzy szczegółowo analizują klasyczne przykłady z gier mistrzów świata. Książka pozwoli ci opanować praktyczne umiejętności grania końcówek. Materiały książkowe opierają się na wieloletnich doświadczeniach coachingowych. Badanie typowych technik i metod gry w końcówkach pomoże ci je lepiej zrozumieć i nauczysz się grać różne ich rodzaje. Niniejsza instrukcja przeznaczona jest dla trenerów, nauczycieli szachów, uczniów, ich rodziców, oraz szerokiej gamy fanów szachów.
Szczegóły produktu
In Magnus Wins With Black Grandmaster Zenon Franco deeply analyses 30 of Magnus Carlsen’s most instructive games where he wins with the black pieces. This book is written in “move by move” style, a good training tool containing exercises and tests. This format is a great platform for studying chess, improving both skills and knowledge, as the reader is continually challenged to find the best moves and the author provides answers to probing questions throughout. It is the second of two volumes written by Franco for Elk and Ruby Publishing House on the games of Magnus Carlsen. His first volume Magnus Wins With White has proved to be an international best seller.
BRAK NA MAGAZYNIE - produkt może zostać sprowadzony "Na zamówienie"
BRAK NA MAGAZYNIE - produkt może zostać sprowadzony "NA ZAMÓWIENIE"
Данное учебное пособие адресовано тем, кто хочет самостоятельно научиться играть в шахматы и совершенствоваться дальше. Поурочный метод изложения, а также многочисленные упражнения способствуют последовательному усвоению правил и законов, составляющих основу шахматной игры.
Goethe once wrote, “Everything is both simpler than we can imagine, and more complicated than we can conceive.” He could well have had chess endgames in mind. Endgames have fewer pieces on the board than middlegames but this does not necessarily make them “easier” to play or understand.
Шотландская партия привлекательна для играющего белыми тем, что выбор направления борьбы зависит от него самого, подстраиваться приходится черным. Дебют опирается на солидную позиционную базу: вы можете включить в свой «белый» репертуар сравнительно простые схемы, где достаточно запомнить основные планы сторон и типовые маневры.
Most chess games end in the middlegame. Therefore, to achieve good results, you have to play well at this stage of the game. This middlegame textbook by Grandmaster Alexander Galkin, who was named Children's Trainer of the Year in 2016 by the Russian Chess Federation, and Woman International Master Anastasia Travkina, provides a large volume of practical knowledge. The vast majority of middlegame tactics and positional textbooks contain a selection of positions and exercises where the student is asked to find a tactic, carry out an attack against the enemy king or choose the right positional approach based on certain "rules". However, there is not much focus on the mistake by one of the players that led to the critical position where the combination, decisive attack or positional improvement became possible. In this book, aimed at strong tournament players (1900-2300 Elo or fast improving juniors) the authors introduce a wider approach to developing middlegame tactical and positional skills that a formidable chess player needs. Specifically, they present 111 positions from games of grandmasters played in 2019, including super-GMs such as Magnus Carlsen, Fabiano Caruana, Ding Liren, Anish Giri, Ian Nepomniachtchi, Daniil Dubov, Wesley So, Hikaru Nakamura, Levon Aronian, and Wang Hao, in which they first explain the mistake made by one of the players in underestimating their opponent's counterplay, then they analyze how the game progressed where punishment for the mistake is meted out.
BRAK NA MAGAZYNIE - produkt może zostać sprowadzony "NA ZAMÓWIENIE"