Power Fritz 18 - polska wersja językowa (P-0103)
NOWOŚĆ 2022! POLSKA WERSJA JĘZYKOWA (INTERFEJS W JĘZYKU POLSKIM)
NOWA, ULEPSZONA WERSJA PROGRAMU FRITZ 18 WZBOGACONA O SILNIK POWERFRITZ ORAZ BAZĘ FRITZ POWERBOOK 2022!!
NOWOŚĆ 2022! POLSKA WERSJA JĘZYKOWA (INTERFEJS W JĘZYKU POLSKIM)
NOWA, ULEPSZONA WERSJA PROGRAMU FRITZ 18 WZBOGACONA O SILNIK POWERFRITZ ORAZ BAZĘ FRITZ POWERBOOK 2022!!
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
„Mistrzowie Polski w szachach” to oryginalna pozycja na rynku literatury szachowej dotyka bowiem tematyki nie do końca precyzyjnie opracowanej przez innych autorów, tj. naszych rodzimych, polskich szachistów.
ZESTAW SMART 1 - zestaw do transmisji elektronicznej.
Zestaw stworzony z myślą o użytku profesjonalnym w ciągu szachownic (na turniejach, w klubach etc.)
Zawiera:
- szachownicę elektroniczną DGT SMARTBOARD
- figury drewniane DGT TIMELESS
- zestaw połączeniowy (tzw. zestaw kabli bocznych)
Kompletna edycja książek z serii WESOŁE SZACHY wydana w jednym podręczniku.
Ten kompleksowy podręcznik dla najmłodszych szachistów zawiera nie tylko wszystkie 3 części "Wesołych Szachów, ale także część 4 - czyli całkowitą nowość, dotychczas nigdy nie wydaną!
Czapka zimowa z szachowymi motywami.
Piękna, ciepła czapka zimowa z przyjemnego w dotyku materiału, wyszyta wewnątrz polarem to wspaniały prezent na Mikołajki lub inną okazję, ale także świetne uzupełnienie dziecięcej (i nie tylko garderoby). To niebanalny dodatek, który przełamie i rozweseli każdą stylizację.
Wymiary:
Szerokość: 25 cm (obwód 50 cm)
Głębokość: 20 cm
- ChessBase 17 Program (w wersji wielojęzykowej: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski)
- Big Database 2024
- Database-Update-Service do końca 2024 roku
- Dostęp do bazy z ponad 10.4 miliona gier
- Subskrypcja ChessBase Magazine na pół roku (3 wydania)
- Półroczne członkostwo Premium dla Playchess i kont ChessBase
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Kieszonkowe Szachy Magnetyczne w NOWEJ ODSŁONIE 2.0
Tym razem – składane na 3, dzięki czemu zyskały miejsce na "zbite" figury.
Dodatkowo wprowadzono notację, której brak czasem krytykowano w poprzedniej edycji.
Poręczny towarzysz w podróży w Twojej kieszeni!
Od dziś możesz grać w szachy gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz!
- Idealne do analizy partii!
- Szachy wykonane są z tworzywa sztucznego.
- Zewnętrzna strona zrobiona została z ekoskóry.
- Materiał: Vinyl, ekoskóra, plastik
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom zamkniętym i pół zamkniętym Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej. Autor celowo ominął większość systemów z nieprzyjętego gambitu hetmańskiego, które w zasadzie powinny być obowiązkowe w repertuarze debiutowym zawodnika rozpoczynającego partię posunięciem 1.d2-d4.
Breloki szachowe figury drewniane mix.
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom otwartym i półotwartym. Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej.
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
Zegar elektroniczny (Holandia), następca (ulepszona wersja) zegara DGT XL.
Po światowym sukcesie cyfrowego zegara DGT XL, prezentujemy DGT 3000 model FIDE.
Puchary drewniane w kształcie figur szachowych w dwóch kolorach. Skoczek, wysokość 24,5 cm, średnica podstawy 9,5 cm, wysokość podstawy 2,5 cm, waga: 0,6 kg
Puchary są idealne na nagrody dla dzieci w turniejach szachowych.
Firma CAISSA jest producentem szachowych pucharów drewnianych.
Istnieje możliwość hurtowego zakupu niniejszych pucharów.
W sprawie zakupu hurtowego prosimy o kontakt mailowy: juzez@go2.pl lub telefoniczny: 509 983 593
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
KOMPUTER SZACHOWY EUROPE CHESS CHAMPION
NOWOŚĆ 2019
Program dla nowicjuszy oraz nieco bardziej zaawansowanych graczy z obszerną biblioteką debiutową.
Łatwy w użyciu poprzez ulepszoną gładką, i bardzo czułą, sensoryczną szachownicę Millennium (ulepszoną w roku 2019)!
Zawiera również 7 innych klasycznych gier planszowych!
Wyświetlacz LCD z dostępem do pomocy, nauki oraz ustawieniami.
13 dostępnych języków!!
Zawiera także opcje:
- promocję pionka
- bicie w przelocie
Zapisuje Twoją pozycję w momencie, gdy urządzenie się wyłączy, tak byś mógł dokończyć swoją partię później.
W komputerze jest zamykany schowek na figury, dzięki czemu możesz używać swojego komputera także w podróży!
Wyjątkowa książka szachowa, w której zadania nie zawsze polegają na znalezieniu najlepszego ruchu. Te zadania wymagają wyjścia poza schematy, myślenia abstrakcyjnego i wyobrażeniowego. Znajdziecie tutaj takie polecania jak zamień figury, zamiana kolorów bierek, a nawet znajdź najgorszy ruch. Ciekawa propozycja dla tych, którym tradycyjne zadania się znudziły i dla tych, którzy nie odnaleźli frajdy w standardowych zadaniach. Autorem książki jest Martin Surman autor takich książek szachowych jak Taktyka w grze środkowej i Łamigłówki debiutowe.
W książce "Zagadki szachowe - 600 zagadek dla każdego" znajduje się dokładnie 600 zadań, podzielonych na 4 części. Zadania przeznaczone są jednocześnie dla początkujących oraz zaawansowanych. W przybliżeniu sprawdzą się idealnie dla szachistów od V do I kategorii.
Dodatkowo w książce znajdują się rozwiązania do wszystkich zagadek, a każda część rozpoczyna się opisem danego typu zagadek wraz z wyjaśnieniem.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
Część IMat, pat i daj mata #1 Dodaj własną bierkę #1 Potrójne maty #1 Tylko króle #1 Najgorsze zagranie #1 |
Część IITajemniczy labirynt:Król podróżnik #2 Wędrujący hetman #2 Pionek turysta #2 Multi promocja #2 Znikające pola #2 |
Część IIIMagiczne szachowniceZamiana figur #2 Rotacja bierek #2 Kolorowe pionki #2 Przesunięcie pozycji #2 Lustrzane odbicie #2 |
Część IVProste remisy Sprytne remisy |
Książka "Oceń posunięcie" zawiera 210 pozycji szachowych, pod każdą pozycją zaproponowane jest rozwiązanie w postaci ruchu, który planuje zagrać będący na posunięciu. Naszym zadaniem jest ocena tego posunięcia, jako "!", jeśli to posunięcie uważamy za dobre, dające przewagę lub prowadzące do mata, albo "?", jeśli posunięcie naszym zdaniem jest kiepskie.
Naszą ocenę musimy poprzeć analizą wariantu, udowadniając siłę, lub słabość posunięcia.
Na każdej stronie znajduje się 6 zadań traktowanych jako mini turniej, w każdym zadaniu możemy zdobyć 1 punkt. Po wykonaniu i sprawdzeniu zadań na jednej stronie sumujemy zdobyte punkty i otrzymujemy ocenę według zaproponowanej przez autora skali.
- Rozwiązania znajdują się na końcu książki.
- Zadania umieszczone w książce są wyjątkowo ciekawe oraz podchwytliwe.
- Przeznaczone są dla szachistów z minimum III kategorią szachową (przedział od 1100 do 2000 ELO).
Podręcznik dla zaawansowanych graczy poświęcony strategii gry. Cytat z Przedmowy:
„Biorąc pod uwagę Waszą niemałą wiedzę, to kolejne opracowanie poświęciłam ocenie pozycji, obmyślaniu planów strategicznych i uderzeń taktycznych czyli najtrudniejszym problemom powstającym w partii.
Niezwykle istotne jest zapoznanie się z dorobkiem twórczym mistrzów świata. Czego można się nauczyć od nich? Z całą pewnością bardzo wiele. Każdy z nich był bowiem najwybitniejszym graczem swoich czasów i na drodze do tytułu najsilniejszego zawodnika globu musiał pokonać elitę najlepszych z najlepszych oponentów w rozgrywkach eliminacyjnych i w końcu zwyciężyć w meczu finałowym! W tych trudnych i emocjonujących spotkaniach musiał wykorzystać wszystkie swoje umiejętności oraz wiedzę, aby rozłożyć na łopatki wielu znakomitych przeciwników!
Charakter walki w debiucie.
Jak uderzenia taktyczne dają psychologiczny efekt.
Dobrze zlokalizowane siły bojowe pozwalają na przejęcie inicjatywy i przejście do ataku.
Zbiór zadań ma zadanie wspomóc proces rozwoju początkujących szachistów.
Przeznaczona jest dla dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy znają już podstawowe zasady gry w szachy, a chcą osiągać lepsze wyniki na turniejach szachowych.
Poziom trudności ranking 1000-1600.
Książka to idealny zestaw ćwiczeń do samodzielnej pracy ucznia.
Trenerzy i instruktorzy szachowi znajdą tam wiele przykładów, które będą mogli wykorzystać na swoich zajęciach.
Zadania stopniowane, od najprostszych przykładów na początku książki po najtrudniejsze na końcu.
Objaśnienia w języku polskim, angielskim, niemieckim.
Rozwiązania zadań – język symboli szachowych.
Rozwiązuj zadania szachowe, będziesz grał lepiej w szachy!
Zestaw idealnie uzupełnia program nauczania "Edukacja przez Szachy w Szkole" (Książki Magdaleny Zielińskiej "Grajmy w szachy").
Seria książek ”Szkoła Taktyki Szachowej” to zestaw zeszytów ćwiczeniowych, które pozwolą krok po kroku, w systematyczny i uporządkowany sposób opanować umiejętności potrzebne każdemu początkującemu szachiście, takie jak: elementarne matowanie króla przeciwnika, zrozumienie sposobu działania wszystkich figur oraz współpracy pomiędzy nimi, a także podstawowe motywy taktyczne.
To kompleksowe narzędzie do nauki szachisty, aż do III kategorii!
Książki stanowią idealne uzupełnienie wszystkich dostępnych podręczników, m. in. Magdaleny Zielińskiej ”Grajmy w szachy”, uznanego, jako oficjalny podręcznik programu Edukacja przez Szachy w Szkole.
”Szkoła Taktyki Szachowej” ... krok po kroku ... to jedna z nielicznych pozycji na rynku, która została stworzona tak, aby nauka stała się jak najskuteczniejsza i nie przerodziła się w nużący obowiązek.
Zadania ułożone są w odpowiedni sposób, zachęcający do doskonalenia swoich umiejętności, liczba zadań w każdej z części została dobrana tak, aby młody szachista mógł wystarczająco przećwiczyć zdobyte umiejętności, a przy tym nie znudził się monotonnością tematyki.
Trzecia część została wzbogacona w opisy motywów kombinacyjnych, co sprawia, że stała się kompleksowym narzędziem do ich nauki - zarówno podręcznikiem jak i ćwiczeniami.
Pod każdym z zadań znajdują się miejsca na zapisanie znalezionych rozwiązań.
W celu uniemożliwienia podglądania przez młodych, ciekawskich szachistów, prawidłowe rozwiązania zostały ujęte w łatwej do wyjęcia wkładce w środku książki.
Autor: GM JERZY ZEZULKIN
Przy zakupie większej ilości - oferujemy bardzo atrakcyjne rabaty. Zapraszamy do współpracy trenerów, instruktorów oraz nauczycieli szachów.
Książka Aleksieja Pawłowicza Sokolskiego (1908-1969), autora wielu publikacji, znanego mistrza gry praktycznej i trenera ZSRR, stawia sobie za zadanie pokazanie Czytelnikowi, jak uniknąć sprytnie zastawionych sieci i samemu skłonić przeciwnika do wpadnięcia w pułapkę. Opisuje typowe pułapki zdarzające się w debiucie, grze środkowej i w końcowej oraz pouczające krótkie partie. Książka adresowana jest do wszystkich miłośników szachów, niezależnie od poziomu gry.
Pułapka w partii szachowej to interesujący, a nawet trochę zagadkowy obszar wciąż niedostatecznie zbadany, a jednocześnie interesujący dla szerokiego grona szachistów. Każda pułapka oznacza zawsze – zaskoczenie, oryginalny zamysł, błyskotliwą kombinację.
Znajomość pułapek, zwłaszcza debiutowych, jest pożyteczna, a nawet niezbędna. Przede wszystkim dlatego, aby uniknąć szybkiej przegranej po wpadnięciu w zasadzkę przygotowaną przez przeciwnika.
Książka "Oceń posunięcie" zawiera 210 pozycji szachowych, pod każdą pozycją zaproponowane jest rozwiązanie w postaci ruchu, który planuje zagrać będący na posunięciu. Naszym zadaniem jest ocena tego posunięcia, jako "!", jeśli to posunięcie uważamy za dobre, dające przewagę lub prowadzące do mata, albo "?", jeśli posunięcie naszym zdaniem jest kiepskie.
Naszą ocenę musimy poprzeć analizą wariantu, udowadniając siłę, lub słabość posunięcia.
Na każdej stronie znajduje się 6 zadań traktowanych jako mini turniej, w każdym zadaniu możemy zdobyć 1 punkt. Po wykonaniu i sprawdzeniu zadań na jednej stronie sumujemy zdobyte punkty i otrzymujemy ocenę według zaproponowanej przez autora skali.
- Rozwiązania znajdują się na końcu książki.
- Zadania umieszczone w książce są wyjątkowo ciekawe oraz podchwytliwe.
- Przeznaczone są dla szachistów z minimum III kategorią szachową (przedział od 1100 do 2000 ELO).
2017 r.wyd., 136 str., miękka oprawa, język symboli szachowych
Książka jest zbiorem zadań i kontynuacją popularnej serii książek do doskonalenia gry w szachy polecana przez Czasopismo MAT (oficjalne czasopismo Polskiego Związku Szachowego) zawiera 684 zadania szachowe. Tym razem autor prezentuje najpiękniejsze kombinacje polskich szachistów. W "Czwartym kroku do szachowego mistrzostwa" zadania oparte są na: widełkach, podwójnym uderzeniu, związaniu, słabości ostatniej linii.
2 w 1 SZACHY 100 POLOWE – SZACHY CAPABLANKI + WARCABY 100 POLOWE
Rodzaj szachów zaproponowany w 1927 r. José Raúl Capablanca (mistrza świata w latach 1921‒1927). Uważał on, iż poziom wiedzy szachowej osiąga tak wysoki poziom, że partie wkrótce zawsze będą kończyć się remisem. To niebezpieczeństwo „remisowej śmierci” było głównym powodem stworzenia przez niego bardziej złożonej i bogatszej odmiany szachów.
Aby to osiągnąć, do gry wprowadził (poza klasycznym zestawem szachowych figur) dwie nowe figury, arcybiskupa (ang. archbishop) i kanclerza (chancellor):
Arcybiskup – figura na polach c1 i c8, poruszająca się jak goniec i skoczek,
Kanclerz – figura na polach h1 i h8, poruszająca się jak wieża i skoczek.
Capablanka uważał, że dodając dwie mocne figury zredukuje prawdopodobieństwo remisu i uczyni partię bardziej interesującą, nowe figury posiadają bowiem właściwości, które wzbogacają grę.
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.