Pendrive w kształcie Króla 64 GB (A-62)
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - Wiśniowe
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna wiśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
Notes do zapisu 100 partii + miejsce na analizę i diagramy. 200 stron!
Wymiary: 21 x 15 cm.
Okładka nawiązuje swoim stylem graficznym do naszej podkładki pod myszkę!
Kup w zestawie!
Piękny, nowoczesny plecak w uniwersalnym - szarym kolorze z motywem figur szachowych.
Idealny na zajęcia szkolne, krótkie wyjazdy lub treningi, ale także jako codzienny element garderoby.
„Mistrzowie Polski w szachach” to oryginalna pozycja na rynku literatury szachowej dotyka bowiem tematyki nie do końca precyzyjnie opracowanej przez innych autorów, tj. naszych rodzimych, polskich szachistów.
Nowy silnik Fritz 19 już dostępny!
Atakujący, tchórz, oszust lub czarodziej końcówek: Pokażę ci, jak wygrać z każdym! Po moich zwycięstwach w mistrzostwach świata w 2022 i 2023 roku, jestem panującym mistrzem świata oprogramowania szachowego i nie mogę się doczekać, aby pokazać ci, jak stać się jeszcze silniejszym przeciwko przeciwnikowi
Puchary drewniane w kształcie figur szachowych w dwóch kolorach. Skoczek, wysokość 24,5 cm, średnica podstawy 9,5 cm, wysokość podstawy 2,5 cm, waga: 0,6 kg
Puchary są idealne na nagrody dla dzieci w turniejach szachowych.
Firma CAISSA jest producentem szachowych pucharów drewnianych.
Istnieje możliwość hurtowego zakupu niniejszych pucharów.
W sprawie zakupu hurtowego prosimy o kontakt mailowy: juzez@go2.pl lub telefoniczny: 509 983 593
Figury szachowe drewniane nr 4 to figury o klasycznym, turniejowym kształcie.
Szachownica turniejowa nr 4 składana na dwa została wyprodukowana przy użyciu metody wypalania, dzięki czemu zyskała efektowny i oryginalny wygląd. Jest to wyjątkowa, a przy tym klasyczna szachownica w kolorze mahoniu. Wewnątrz kasetki znajdziemy plastikową wkładkę na figury.
Zestaw idealnie nadaje się zarówno na prezent jak i do własnego, profesjonalnego użytku. Będzie wspaniałym narzędziem treningowym dla dzieci. Przez swoje wymiary będzie wygodny i poręczny dla dziecięcej ręki, ale przy tym, w przeciwieństwie do mniejszych szachów wciąż bardzo przejrzysty i klarowny.
Dzięki temu, że szachownica jest składana i można w niej schować figury zestaw jest prosty w użyciu i transporcie, a także zabiera niewiele miejsca w przestrzeni domowej.
KOMPUTER SZACHOWY EUROPE CHESS CHAMPION
NOWOŚĆ 2019
Program dla nowicjuszy oraz nieco bardziej zaawansowanych graczy z obszerną biblioteką debiutową.
Łatwy w użyciu poprzez ulepszoną gładką, i bardzo czułą, sensoryczną szachownicę Millennium (ulepszoną w roku 2019)!
Zawiera również 7 innych klasycznych gier planszowych!
Wyświetlacz LCD z dostępem do pomocy, nauki oraz ustawieniami.
13 dostępnych języków!!
Zawiera także opcje:
- promocję pionka
- bicie w przelocie
Zapisuje Twoją pozycję w momencie, gdy urządzenie się wyłączy, tak byś mógł dokończyć swoją partię później.
W komputerze jest zamykany schowek na figury, dzięki czemu możesz używać swojego komputera także w podróży!
Szachy drewniane
Wymiary: 270 x 470 x 50 mm
Król: 85 mm
Waga: 1,1 kg
Kompletny zestaw dwóch części książki Mistrzowie Polski w Szachach obejmujący biografie polskich szachistów grających w latach 1926 - 2021r.
Kieszonkowe Szachy Magnetyczne w NOWEJ ODSŁONIE 2.0
Tym razem – składane na 3, dzięki czemu zyskały miejsce na "zbite" figury.
Dodatkowo wprowadzono notację, której brak czasem krytykowano w poprzedniej edycji.
Poręczny towarzysz w podróży w Twojej kieszeni!
Od dziś możesz grać w szachy gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz!
- Idealne do analizy partii!
- Szachy wykonane są z tworzywa sztucznego.
- Zewnętrzna strona zrobiona została z ekoskóry.
- Materiał: Vinyl, ekoskóra, plastik
Nie możesz się zdecydować co podarować bliskiej Ci osobie na prezent? Szachy? A może lepiej warcaby?
A może sam chciałbyś mieć w domu jedno i drugie?
Dzięki niniejszemu zestawowi 2 w 1 masz możliwość cieszyć się obiema grami.
W drewnianej, składanej na pół, "wypalanej" szachownicy znajdziesz zarówno figury szachowe jak i bierki warcabowe.
Wymiary szachownicy po rozłożeniu: 35x35 cm
Wymiary szachownicy po złożeniu: 35x17,5cm
Wymiary pola 3x3 cm
Wysokość króla: 65 mm
Zestaw jest nie tylko przydatny i uniwersalny ale także bardzo poręczny.
UWAGA! Pionki warcabowe nie są podklejone filcem.
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 36,9 zł
Podręcznik kombinacji szachowych dr. Tarrasha to unikalna pozycja, która powstała w oparciu o fragment pracy
Siegberta Tarasha - „Gra w szachy” traktujący o kombinacjach.
W przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku pozycji o kombinacjach jest nie tylko ich zbiorem,
ale także opisuje mechanizmy kombinacji oraz wyjaśnia je. Dzięki temu staje się niepowtarzalna i przydatna na każdym etapie rozwoju.
Książka jest przeznaczona dla szachistów od V do II kategorii, chociaż niektóre jej fragmenty przydadzą się także szachistom I kategorii.
SPIS TREŚCI:
005 Przedmowa
007 Wstęp
011 Rozdział 1. Podwójne uderzenie
027 Rozdział 2. Związanie
045 Rozdział 3. Atak z odsłony
051 Rozdział 4. Nie broniona figura
055 Rozdział 5. Usunięcie obrony
060 Rozdział 6. Pozorna obrona
064 Rozdział 7. Zamykanie gońca
066 Rozdział 8. Łapanie hetmana po wzięciu na b2 (b7)
068 Rozdział 9. Atak na punkt f7 (f2)
070 Rozdział 10. Atak pionem „f”
072 Rozdział 11. Odsłonięcie pozycji króla
076 Rozdział 12. Rozbita pionowa pozycja roszady
080 Rozdział 13. Gdy pion h3 (h6) jest obiektem ataku
083 Rozdział 14. Atak po linii „f"
087 Rozdział 15. Atak po linii „g” (lub „b”)
094 Rozdział 16. Atak po linii „h” (lub „a”)
105 Rozdział 17. Dwa gońce przeciw pozycji roszady
107 Rozdział 18. Niebezpieczeństwa związane z długą roszadą
108 Rozdział 19. Mat Beniowskiego
111 Rozdział 20. Mat na 1. (8) linii
118 Rozdział 21. Wieczny szach
119 Rozdział 22. Wieża na otwartej linii pionowej i na 2.(7) linii
129 Rozdział 23. Działanie liniowych figur przez nieprzyjacielskie figury
131 Rozdział 24. Wolny pion
139 Rozdział 25. Daleko wysunięte piony
143 Rozdział 26. Gdy pion c6 (c3) jest obiektem ataku
145 Rozdział 27. Gdy pion b6 (b3)
149 Rozdział 28. Trochę rad
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
1400 Kombinacji matowych - Ryszard Czajkowski, Andrzej Nowicki
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.
The idea behind this book is for you to ‘play’ as in a real game, and it is my job to ensure you have a pleasant time while training.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
I suggest you take at least an hour and a half for each game and as your coach I will indicate when to guess the moves. Sometimes there will be suggestions — including tricky ones — to measure your concentration level. The ideas behind the moves are always explained.
The games have been chosen according to my personal liking and commentaries are based on those by the players themselves, which is a great help in understanding what indeed happened. In some games you will have to guess moves for the losing side too. Indeed, I expect that as you proceed you will become familiar with the question of Mark Dvoretsky: “What could my opponent play?”. Importance has also been given to the practical aspect, which doesn’t always coincide with the suggestions off ered by the engines as best. This is to make it more like ‘a real game’.
005 Key to symbols
007 Introduction
011 Structure of the book
013 Chapter 1. Attack
085 Chapter 2. Defense and Attack
165 Chapter 3. Positional Play & Structures
241 Chapter 4. Endings
288 Index of games
Opis
Szczegóły produktu
In Decision Making in Major Piece Endings former World Championship Challenger Boris Gelfand discusses his path to decision making in endgames involving rooks or queens, as well as the often neglected “4th Phase.”
Countless games are decided by good or bad technique in such endgames, so readers are certain to benefit from the insights of a world-class Grandmaster on this vital topic.
Grandmaster Boris Gelfand has been an elite player for over 30 years, winning the World Cup, Olympiad Gold, the Candidates and many other top tournaments.
Grandmaster Jacob Aagaard is the only chess writer to win all the major awards for chess writing.
There is a blank spot in the huge world of chess literature: systematically presented middle- game. Th erefore authors, both long-term chess trainers, decided to fi ll this vacuum. With a series of books about the middle-game, we would like to present diff erent topics of chess tactics and strategy in a slightly diff erent way. Books, which will be published in the coming years as part of the series, are planned to cover all frequently discussed themes, as well as many others topics — those about which chess players and also trainers usually do not think as deeply as they should in order to achieve better results.
The hero has no advantage whatsoever but somehow manages to keep setting the opponent problems. Their opponent goes slightly astray and suddenly hero has a tiny advantage. It’s not much but now that they have a little something to work with, they are in their element. They play accurately and remorselessly and make life incredibly difficult for their opponent. Suddenly, and almost imperceptibly, their advantage increases. Further tiny inaccuracies follow, hero turns the screw and bags the full point. Their opponent is left shaking their head, wondering where on earth they went wrong.
To win a game, it is enough to be just a little bit better than your opponent. To make this happen, especially when facing a strong player, you must force your opponent to solve practical problems. You must get them into a position where the cost of a potential mistake is much higher than usual. ~ GM Alexander Ipatov
BRAK NA MAGAZYNIE - produkt może zostać sprowadzony "NA ZAMÓWIENIE"
Think Like a Super-GM is a unique collaboration combining the chess insights of an elite grandmaster with a scientific investigation into thinking at the chess board.
The clarity, simplicity, and pure instructiveness of this book is striking.
The analysis is first rate, the commentary cogent, and the production excellent.
The emphasis is on general principles that readers will be able to use in their own games.
The key is to always stay ahead of your opponent and know how to control the chaos on the chess board. Armin Juhasz explains all this in detail without losing sight of practical decision making.
With the right strategies, anyone can become a champion and level up their game to become unstoppable. This book is for the ambitious and keen player!
Zestaw 4 książek z serii Decision Making in Chess w promocyjnej cenie.
В шахматах нельзя брать ходы назад, но всегда можно вернуть фигуру на ее прежнее поле, хотя бы и ценой нескольких темпов. Пешки, с другой стороны, назад не ходят, поэтому любой пешечный ход - это решение навсегда. Игра пешками - один из наиболее трудных аспектов шахматной стратегии. Этим объясняется малое количество книг, написанных по данной теме. Сэм Шенкленд пошел своим путем - он разложил принципы пешечной игры на базовые элементы и на их основе построил стратегические направляющие, которые должен знать каждый грамотный шахматист.