10 x ZESTAW SZKOLNY III: figury plastikowe Staunton nr 6 + szachownica tekturowa składana na pół (Z-16)
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
PROFESJONALNE SZACHY TURNIEJOWE ( rozmiar szachownicy oraz figur zgodny w wytycznymi Polskiego Związku Szachowego oraz FIDE)
Szachy drewniane, składane ze specjalna kasetką na figury.
Figury turniejowe Staunton nr 5, obciążone, podklejane filcem.
Szachownica intarsjowana naturalny mahoń
Wymiar szachownicy: 47 x 47 x 2,5 cm;
Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Wysokość króla: 93 mm; pionek: 4,5 cm;
Waga łączna: 2,00 kg;
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Szachy drewniane turniejowe w rozmiarze idealnie dopasowanym do dzieci w wieku 6-10 lat !!
Figury szachowe - drewniane, wykonane w klasycznym kształcie.
Zastosowany rozmiar figur to idealne rozwiązanie dla dzieci, które zaczynają swoją przygodę z królewską grą.
Szachownica - klasyczna składana na pół szachownica w formie zamykanej kasetki, wewnątrz której znajdziemy miejsce na figury.
Dzięki temu, że szachownica jest składana i można w niej przechowywać figury, zestaw jest prosty w użyciu i transporcie.
Szachy idealnie sprawdzą się jako narzędzie treningowe, które można mieć właściwie zawsze przy sobie.
Drewno: Grab, Buk, Akacja
Waga zestawu: ok.1 kg
WYPRODUKOWANE W POLSCE!
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
Breloki szachowe figury drewniane mix.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 1477 zł
Pięknie zaprojektowany nowy komputer szachowy z niezwykle dokładnymi czujnikami dotykowymi, które bez trudu rejestrują ruchy.
Zestaw posiada akumulator, wyświetlacz, intuicyjne ustawienia w wielu językach (w tym język POLSKI) i obciążane plastikowe szachy. Ruchy komputera są wskazywane przez unikalne okrągłe diody LED.
Jego największą zaletą jest adaptacyjny inteligentny program szachowy, który automatycznie dostosowuje się do siły gry, aby zawsze mieć odpowiedniego partnera do gry.
DGT 1002 to najprostszy z dostępnych na rynku zegarów szachowych z opcją "BONUS" (dodawanie czasu za wykonane posunięcie). Jest niezwykle łatwy w obsłudze i bardzo przyjemny w użyciu. Wystarczy nacisnąć + lub -, aby ustawić pożądany czas.
Ze względu na niewielki rozmiar zegara, można go postawić przy samej szachownicy nawet nawet na małej przestrzeni na stole.
Wymiary zegara:
• długość 155 mm,
• szerokość 42 mm,
• wysokość 60 mm.
DGT 1002 pracuje na tylko jednej baterii (dołączonej do zestawu).
Na zegar udzielana jest 2-letnia gwarancja.
Doskonały zegar w prostej formie, prosty w obsłudze z dużym, czytelnym wyświetlaczem - idealny dla każdego gracza.
Polecany dla szkół i klubów szachowych.
KOMPUTER SZACHOWY EUROPE CHESS CHAMPION
NOWOŚĆ 2019
Program dla nowicjuszy oraz nieco bardziej zaawansowanych graczy z obszerną biblioteką debiutową.
Łatwy w użyciu poprzez ulepszoną gładką, i bardzo czułą, sensoryczną szachownicę Millennium (ulepszoną w roku 2019)!
Zawiera również 7 innych klasycznych gier planszowych!
Wyświetlacz LCD z dostępem do pomocy, nauki oraz ustawieniami.
13 dostępnych języków!!
Zawiera także opcje:
- promocję pionka
- bicie w przelocie
Zapisuje Twoją pozycję w momencie, gdy urządzenie się wyłączy, tak byś mógł dokończyć swoją partię później.
W komputerze jest zamykany schowek na figury, dzięki czemu możesz używać swojego komputera także w podróży!
Edycja LIMITOWANA jednego z najlepszych elektronicznych zegarów szachowych DGT 3000 została wydana z okazji 25-lecia firmy DGT.
Od wersji standardowej zegara różni go ekskluzywny wygląd - wygląda jak by był wykonany z drewna!
Pozostałe parametry nie zostały zmienione.
Produkt dostępny wyłącznie w formie pobrania
Nowe książeczki ChessBase zawierają kod aktywacyjny, który umożliwia pobranie produktu. ChessBase 18 oraz nowe bazy danych nie będą już wydawane na DVD-ROM. Szczegóły na końcu opisu.
ChessBase to samodzielna baza danych szachowych, która stała się światowym standardem. Korzystają z niej wszyscy – od mistrzów świata po amatorów. Jest to ulubiony program każdego miłośnika szachów, który chce poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Rozpocznij swoją osobistą przygodę z sukcesami dzięki ChessBase i ciesz się grą jeszcze bardziej.
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
Najlepiej sprzedające się szachy od lat.
Najlepszy stosunek jakości do ceny.
Szachownica i figury wykonane z drewna.
SZACHOWNICA wypalana, składana na pół,
w środku znajduje się wkładka na figury szachowe
FIGURY drewniane, wypalane, podklejane zielonym filcem
Wymiary szachownicy: 54 x 54 x 3 cm
Wymiar pola: 55 x 55 mm
Król: 110 mm
Waga 2.50 kg
Nowy silnik Fritz 19 już dostępny!
Atakujący, tchórz, oszust lub czarodziej końcówek: Pokażę ci, jak wygrać z każdym! Po moich zwycięstwach w mistrzostwach świata w 2022 i 2023 roku, jestem panującym mistrzem świata oprogramowania szachowego i nie mogę się doczekać, aby pokazać ci, jak stać się jeszcze silniejszym przeciwko przeciwnikowi
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - CZEREŚNIOWE
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna czereśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
Szachy drewniane
Wymiary: 270 x 470 x 50 mm
Król: 85 mm
Waga: 1,1 kg
Kieszonkowe Szachy Magnetyczne w NOWEJ ODSŁONIE 2.0
Tym razem – składane na 3, dzięki czemu zyskały miejsce na "zbite" figury.
Dodatkowo wprowadzono notację, której brak czasem krytykowano w poprzedniej edycji.
Poręczny towarzysz w podróży w Twojej kieszeni!
Od dziś możesz grać w szachy gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz!
- Idealne do analizy partii!
- Szachy wykonane są z tworzywa sztucznego.
- Zewnętrzna strona zrobiona została z ekoskóry.
- Materiał: Vinyl, ekoskóra, plastik
Puchary drewniane w kształcie figur szachowych w dwóch kolorach. Skoczek, wysokość 24,5 cm, średnica podstawy 9,5 cm, wysokość podstawy 2,5 cm, waga: 0,6 kg
Puchary są idealne na nagrody dla dzieci w turniejach szachowych.
Firma CAISSA jest producentem szachowych pucharów drewnianych.
Istnieje możliwość hurtowego zakupu niniejszych pucharów.
W sprawie zakupu hurtowego prosimy o kontakt mailowy: juzez@go2.pl lub telefoniczny: 509 983 593
Wydanie II książki szachowej "Łamigłówki debiutowe" to aż 900 praktycznych kombinacji zebranych z wyjątkowo krótkich oraz najbardziej interesujących miniaturek szachowych. W każdym zadaniu są dwa różne posunięcia i należy wybrać w debiucie te właściwe.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
Jedno z rozwiązań jest prawidłowe jako posunięcie dobre i umożliwia dalszą wyrównaną grę, natomiast drugie błędne rozwiązanie prowadzi do natychmiastowej przegranej, gdzie partia kończy się znaczną przewagą materialną lub w wielu pozycjach nawet matem!
Wszystkie zadania są odpowiednio posegregowane według klasyfikacji otwarć szachowych co umożliwia dokładne zrozumienie w jakich wariantach mogą powstawać różne ciekawe pułapki zarówno dla białych jak i czarnych. Wygranie partii w kilku czy kilkunastu posunięciach daje zawsze dużą satysfakcję, ale również należy być bardzo czujnym, aby samemu nie przegrać w podobny sposób.
Monika Soćko (z domu Bobrowska) jest jedyną polską szachistką, która posiada tytuł męskiego arcymistrza (GM).
W publikacji przedstawiono drogę na szachowy szczyt arcymistrzyni Moniki Soćko. Z uwagi na przebogatą karierę oraz niezliczone starty w tym tomie omawiamy tylko osiągnięcia od początków przygody z szachami do roku 1999.
Niezwykle istotne jest zapoznanie się z dorobkiem twórczym mistrzów świata. Czego można się nauczyć od nich? Z całą pewnością bardzo wiele. Każdy z nich był bowiem najwybitniejszym graczem swoich czasów i na drodze do tytułu najsilniejszego zawodnika globu musiał pokonać elitę najlepszych z najlepszych oponentów w rozgrywkach eliminacyjnych i w końcu zwyciężyć w meczu finałowym! W tych trudnych i emocjonujących spotkaniach musiał wykorzystać wszystkie swoje umiejętności oraz wiedzę, aby rozłożyć na łopatki wielu znakomitych przeciwników!
Mamy przyjemność zawiadomić, że ukazała się wyczekiwana od dłuższego czasu książka Czesława Spisaka dla początkujących szachistów pod tytułem „Szachy Kurs podstawowy”. Książka to odświeżone, poprawione i mocno wzbogacone wydanie pierwszej publikacji Czesława „Zagrajmy w szachy” z 2007 r. Wziął on sobie do serca wszystkie uwagi merytoryczne, a także komentarze, które pojawiły wówczas po wydaniu książki, a także zawarł doświadczenia zdobyte podczas ostatnich lat w pracy szkoleniowca.
Seria książek - „Szachy dla dzieci” to zestaw trzech podręczników do nauczania gry w szachy opracowany z myślą dla najmłodszych adeptów królewskiej gry
Materiał w nich zawarty został przygotowany dla 2 – 3 lat nauczania i obejmuje zarówno szereg teoretycznych zagadnień opracowanych w przystępny dla dzieci sposób, jak i wiele praktycznych ćwiczeń – zadań do samodzielnego rozwiązania.
W książkach znajdziemy jednak nie tylko czysto techniczne treningi i wskazówki, ale także m.in. krótkie noty biograficzne Mistrzów Świata oraz zabawne rysunki o tematyce szachowej.
Książki to niezbędna pozycja dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z szachami i szuka pozycji, która będzie wartościowa merytorycznie, nie zaś „przerysowana” - podręczniki niniejsze bowiem zostały stworzone w bardzo profesjonalny i metodyczny sposób przez szachistę – nauczyciela, który łącząc swoje umiejętności w niniejszych dwóch dziedzinach zawarł na łącznie ponad 300 stronach wszystko to, co niezbędne.
I oraz II cześć wprowadzają czytelnika w świat szachów poprzez przedstawienie figur, podstawowych zasad i motywów szachowych. To skompresowane kompendium podstawowej wiedzy łączące w sobie aspekty teoretyczne i ćwiczeniowe, a także pozwalające na rozpoczęcie profesjonalnych treningów i dalsze pogłębianie pozyskanej wiedzy. III część stanowi z kolei dość oryginalny element w literaturze dla początkujących, ponieważ oprócz kombinacji matowych wprowadza młodego szachistę w arkana historii szachowej oraz omawia jeden z najważniejszych elementów treningu - analizę partii.
Przedmiotem naszych analiz będą pozycje o strukturach pionkowych zilustrowanych książce.
Magnus Carlsen został mistrzem świata w szachach w 2013 roku, ale jego istotny wpływ na świat szachowy rozpoczął się wiele lat wcześniej. Już od ponad 20 lat każda jego partia stanowi źródło wiedzy dla pozostałych szachistów.
W niniejszej książce przeanalizowane zostały najnowsze partie Magnusa, jak i te które nie znalazły miejsca w publikacjach prasowych. Partie zostały podzielone na grupy tematyczne i oprócz innych możliwości konkretnych posunięć zawierają wiele praktycznych porad oraz analiz planów i strategicznych idei.
Autorem przedstawionej pracy jest duński arcymistrz mieszkający na stałe w Szkocji. Jacob Aagaard omawia w niej różne problemy prowadzenia ataku w partii szachowej. Jest to więc doskonały podręcznik dla tych, co chcą poznać bliżej ważne motywy taktyczne najczęściej spotykane w praktyce turniejowej. Zawodnicy bardziej zaawansowani mogą natomiast pogłębić wiedzę o kombinacyjnej grze. Oczywiście szkoleniowcy mają tutaj gotowy materiał do zajęć z młodzieżą.
Książka Aleksieja Pawłowicza Sokolskiego (1908-1969), autora wielu publikacji, znanego mistrza gry praktycznej i trenera ZSRR, stawia sobie za zadanie pokazanie Czytelnikowi, jak uniknąć sprytnie zastawionych sieci i samemu skłonić przeciwnika do wpadnięcia w pułapkę. Opisuje typowe pułapki zdarzające się w debiucie, grze środkowej i w końcowej oraz pouczające krótkie partie. Książka adresowana jest do wszystkich miłośników szachów, niezależnie od poziomu gry.
Pułapka w partii szachowej to interesujący, a nawet trochę zagadkowy obszar wciąż niedostatecznie zbadany, a jednocześnie interesujący dla szerokiego grona szachistów. Każda pułapka oznacza zawsze – zaskoczenie, oryginalny zamysł, błyskotliwą kombinację.
Znajomość pułapek, zwłaszcza debiutowych, jest pożyteczna, a nawet niezbędna. Przede wszystkim dlatego, aby uniknąć szybkiej przegranej po wpadnięciu w zasadzkę przygotowaną przez przeciwnika.
Marek Matlak, Jacek Matlak „Droga do mistrzostwa szachowego. Doskonalimy się w końcówkach” – część IV
To już czwarty tom naszej serii, która z założenia ma przybliżyć Was do mistrzostwa szachowego. Tym razem główny nacisk położyliśmy na grę końcową.
Z uwagi na przyspieszenie tempa gry, w ostatnich latach znacznie wzrosło znaczenie umiejętnego rozgrywania końcówek. W procesie walki prowadzonej na szachownicy następują wymiany i pozycja upraszcza się. W rezultacie partia przechodzi w decydujące stadium, czyli w końcówkę. Znajomość końcówek jest ogromnie ważna. Trudno grać debiut i grę środkową, jeśli nie wiemy, do czego dążyć w dalszej fazie partii. Z drugiej strony, jeśli znamy typowe pozycje w końcówkach i sposoby ich rozgrywania, znacznie łatwiej nam grać we wcześniejszych fazach partii i lepiej możemy wówczas gospodarować czasem do namysłu. Nie przypadkiem mistrz świata Capablanca radził początkującym rozpoczynać naukę gry w szachy od studiowania końcówek.
Każda faza partii, otwarcie, gra środkowa i końcówka, ma duże znaczenie. Jeżeli na początku gry, któraś ze stron uzyskała przewagę materialną lub pozycyjną, to zniwelować ją w grze środkowej będzie bardzo trudno. W tej sytuacji do końcówki może w ogóle nie dojść. Bez poprawnej gry w debiucie nie można więc myśleć o sukcesach w szachach.
Anatolij Karpow, dwunasty Mistrz Świata w Szachach.
Drugie wydanie drugiej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
" Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W.Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej. " (A.Panczenko)
Część druga książki poświęcona jest końcówkom wieżowym, hetmańskim i skomplikowanym.
Przy zamówieniu większych ilosci oferujemy ceny hurtowe.